Szanowni Państwo, jestem studentem kierunku dietetyka, o specjalności dietetyka...
Forum: Nowotwory - leczenie i profilaktyka
Temat: Nowotwór kości?? (1)
- https://www.forumonkologiczne.pl/forum/nowotwor-kosci/watek/1078186/1.html#p1078186https://www.forumonkologiczne.pl/forum/nowotwor-kosci/watek/1078186/1.html Nowotwór kości??
Witam. Po raz pierwszy loguję się na tym forum i nie wiem od czego zacząć.
Pewnie od tego,że potrzebuję rady...
U mojego taty w pęcherzu moczowym,kilka lat temu w zlokalizowano brodawczaka .Kilka razy zmiany były usuwane,ale wciąż nawracały,więc zastosowano też chemioterapię bezpośrednio do pęcherza.Po zakończeniu tato zaczął odczuwać dotkliwe bóle uda,które nasilały się w nocy.Rok temu podczas spaceru kość samoistnie pękła i okazało się,że w tym miejscu znajdował się niezłośliwy
guz.Kość została zoperowana,ale tato nie odzyskał sprawności.Próby chodzenia kończą się opuchlizną i bólem .Ten ból wciąż się nasila,tato jest pod opieką chirurga onkologicznego,który na ostatniej wizycie powiedział "jak boli to najwyżej możemy tę nogę amputować"Nie było mnie przy tym,więc nie wiem czy miała być to forma żartu.Faktem jest że zlecono kolejne badania:tomografię i inne.Teraz tata czeka na badanie gęstości kości,które będzie zrobione dopiero w listopadzie.Mieszkam na drugim końcu Europy,nie mam wglądu w dokumentację choroby,ale mama doczytała gdzieś "nowotwór inwazyjny"i zmiany w nerkach.Nie umiem posķładać tego w całość.A tato cierpi. To nie ten sam człowiek,którym był przed chorobą.Chciałabym mu jakoś pomóc,znaleść lekarza,który przede wszystkim uśmierzyłby ból,bo choć najważniejsze jest leczenie,ból mocno ogranicza tatę.A nawet silne środki na niewiele się zdają. Proszę o pomoc.Gdzie powinniśmy się udać?Na co zwrócić uwagę?Będę wdzięczna za każdą pomoc - Gość
- Uprzejma prośba
- Guz graniczny jajnika, leczenie po operacji.
Witam. Wykryto u mnie cyste na lewym jajniku, 13.07 została ona wycięta razem z...
- Onkolog - Poznań - NFZ - Prywatnie