Szanowni Państwo, jestem studentem kierunku dietetyka, o specjalności dietetyka...
Forum: Onkologia - forum dla rodziny i pacjenta
Temat: rak szyjki macicy (1)
- https://www.forumonkologiczne.pl/forum/rak-szyjki-macicy/watek/1228740/1.html#p1228740https://www.forumonkologiczne.pl/forum/rak-szyjki-macicy/watek/1228740/1.html rak szyjki macicy Gość
Witam wszystkich u mojej mamy zdiagnozowano raka szyjki macicy CANCIROMA PLANOEPITHELIALE PARTIM KERATODES.
Poniżej wklejam wynik z MR. Od lekarza prowadzącego otrzymałem informację, że proponowane leczenie to radiochemioterapia. Czy jest ktoś w stanie określić jakie mogą być rokowania na wyleczenie i czy jest w ogóle możliwe.