Dzień dobry, jestem studentką kierunku pielęgniarstwo II stopnia. Aktualnie...
Forum: Onkologia - forum dla rodziny i pacjenta
Temat: Powrót do pracy po leczeniu (1)
- https://www.forumonkologiczne.pl/forum/powrot-do-pracy-po-leczeniu/watek/1403829/1.html#p1403829https://www.forumonkologiczne.pl/forum/powrot-do-pracy-po-leczeniu/watek/1403829/1.html Powrót do pracy po leczeniu
Szanowni Państwo!
Nazywam się Natalia Ulaniecka i jestem doktorantką na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wspólnie ze Stowarzyszeniem PSYCHE SOMA POLIS realizuję badania dotyczące polepszenia skuteczności wsparcia społeczno-zawodowego osób chorujących onkologicznie. Celem badań jest poznanie sytuacji społeczno-zawodowej pacjentów onkologicznych, potrzeb w zakresie ułatwień w powrocie na rynek pracy po leczeniu a przede wszystkim wypracowanie rekomendacji dla instytucji i organizacji pozarządowych.
W ramach swoich badań przeprowadzam m.in. wywiady bezpośrednie (w Poznaniu), ale chciałabym zebrać jak najwięcej doświadczeń i pomysłów na to, jakie wsparcie byłoby przydatne, dlatego analizuję również fora internetowe. Będę bardzo wdzięczna, jeśli zechcecie Państwo podzielić się tutaj swoimi doświadczeniami odnośnie problemów i wyzwań związanych z pracą, tym jakie wsparcie Państwo otrzymaliście (a jakiego byście oczekiwali) i pomóc nam w stworzeniu wskazówek jak lepiej pomagać osobom z doświadczeniem choroby nowotworowej w powrocie i funkcjonowaniu na rynku pracy. Jeśli ktoś z Państwa chciałby również wziąć udział w wywiadach indywidualnych (bezpośrednio - w Poznaniu lub online), to proszę o kontakt: [email protected]
Z góry serdecznie dziękuję! - Gość
- Ankieta - wpływ diety u pacjentów w trakcie chemioterapii
- Rak trzustki
Rozpoznany gruczolakorak.Guz całkowicie usunięty operacyjnie, przerzuty na...
- Prośba o wypełnienie ankiety - chorzy na raka jelita grubego
Szanowni Państwo, jestem studentem kierunku dietetyka, o specjalności dietetyka...