Dzień dobry, jestem studentką kierunku pielęgniarstwo II stopnia. Aktualnie...
Forum: Onkologia - forum dla rodziny i pacjenta
Temat: PŁASKOBŁONKOWY NIEDROBNOKOMORKOWY RAK PLUC Z PRZERZUTAMI DO KOSCI (1)
- https://www.forumonkologiczne.pl/forum/plaskoblonkowy-niedrobnokomorkowy-rak-pluc-z-przerzutami-do-kosci/watek/739763/1.html#p739763https://www.forumonkologiczne.pl/forum/plaskoblonkowy-niedrobnokomorkowy-rak-pluc-z-przerzutami-do-kosci/watek/739763/1.html PŁASKOBŁONKOWY NIEDROBNOKOMORKOWY RAK PLUC Z PRZERZUTAMI DO KOSCI
Witam, mam pytanie odnośnie nieoperacyjnego niedrobnokomorkowego raka pluc z przerzutami do kości. Moj tatao juz od pazdziernika walczy z ta choroba . Otóż zaraz przejdę do konkretów chce najpierw państwa wprowadzić w temat bo dużo pisałam na innym forum ale niestety mało kto odpowiadał . Jestesmy juz po radioterapii ktora zakonczyla sie 21 grudnia i na chwile obecna od poczatku kwietnia moj tatao dostawał chemioterapię która była zaplanowana na 4 cykle ale lekarz wstrzymał ja już po 3 ponieważ nie przyniosła efektów i mogłaby coraz bardziej szkodzić ( tato dostawał gemcytabine i karboplatyne ) . Mieliśmy dzisiaj konsultację z lekarzem w onkologicznym szpitalu no i tak rozpocznę od początku ... Tato choruje już od 8 miesięcy i podczas wykrycia rozpoznano guza na lewym płucu, po radioterapii (przed rozpoczęciem chemii) na tomografii wykryto nowego guza na prawym (który bardzo wolno rósł więc nie było obaw) co się teraz okazało ten lewy z racji tego że była na niego stosowana radioterapia znacznie się zmniejszył z kolei ten na prawym znacznie powiększył ... i prawdopodobnie to jest powodem powstawania chrypki. Lekarz zaproponował nam 4 wyjścia które są możliwe dla taty