Witam serdecznie. Czy ten wynik histopatologii oznacza raka złośliwego? Materiał...
Forum: Czas wolny
Temat: Jakość życia po przeszczepie szpiku kostnego (1)
- https://www.forumonkologiczne.pl/forum/jakosc-zycia-po-przeszczepie-szpiku-kostnego/watek/1561556/1.html#p1561556https://www.forumonkologiczne.pl/forum/jakosc-zycia-po-przeszczepie-szpiku-kostnego/watek/1561556/1.html Jakość życia po przeszczepie szpiku kostnego Gość
Jeśli co najmniej 1 miesiąc temu miał Pan/Pani wykonane przeszczepienie komórek krwiotwórczych/szpiku kostnego to serdecznie zapraszam do wypełnienia ankiety.
Nazywam się Aleksandra Gładecka i jestem studentką pielęgniarstwa na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Prowadzę badanie w celu określenia jakości życia osób, u których przeszczepiono komórki krwiotwórcze/szpik kostny. Wypełnienie formularza zajmie nie więcej niż 20 minut, a zawarte w nim odpowiedzi posłużą do napisania mojej pracy magisterskiej. Pytania dotyczą ogólnych informacji socjodemograficznych oraz samopoczucia po przejściu procedury przeszczepienia macierzystych komórek krwiotwórczych. Udział w ankiecie jest dobrowolny, w pełni anonimowy oraz w każdej chwili można z niego zrezygnować. Udzielenie odpowiedzi na wszystkie pytania jest kluczowe do przeprowadzenia badania.
Aby być zakwalifikowanym do badania należy spełniać podane warunki:
1) wiek 18 lat i powyżej
2) brak zaburzeń poznawczych
3) odbyta transplantacja szpiku kostnego lub komórek krwiotwórczych co najmniej 1 miesiąc temu
docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_Aoel1ZpHlDpoM0e4sqgRI6kiPW9FpPX-Nt6_eEL0oanDxw/viewform?usp=sf_link - Gość
- Rokowiak. Nowotwór płuca.
- Swędzenie odbytu
Witam!Mam taką sytuację, od dłuższego czasu /kilku lat/ mam swedzenie...
Forum: Czas wolny - Prośba o wypełnienie ankiety - chorzy na raka jelita grubego
Szanowni Państwo, jestem studentem kierunku dietetyka, o specjalności dietetyka...
- Wyniki morfologii erytroblasty