Dzień dobry,jestem studentką UMP i piszę pracę magisterską na temat...
Forum: Rak piersi i narządów rodnych u kobiet
Temat: Guz jajnika, 10cm, laparotomia (1)
- https://www.forumonkologiczne.pl/forum/guz-jajnika-10cm-laparotomia/watek/1522954/1.html#p1522954https://www.forumonkologiczne.pl/forum/guz-jajnika-10cm-laparotomia/watek/1522954/1.html Guz jajnika, 10cm, laparotomia Gość
Witajcie Kobiety!
Na wstępie nadmienię, że bardzo się cieszę, że znalazłam to forum. Jest dla mnie źródłem wsparcia w ciężkich czasach, jakie dla mnie nastały.
Wykryto u mnie guza na jajniku, przystojniak ma 10cm w przekroju. Z początku sugerowano potworniaka, lecz dzisiaj gin analizował test ROMA i powiedział, że wyników są fatalne (CA-125 = 36u/ml, wartość ryzyka przez menopauzą 7,66%). W niwecz poszły moje plany o usunięciu laparoskopowym, ponieważ, nie ma co ryzykować rozlania się zawartości podczas nacięcia. Mam termin laparotomii na koniec miesiąca z uwagi na zbliżającą się miesiączkę.
Niestety dodatkowo cierpię na nerwicę, nawracające stany lękowe i ataki paniki, które nie pomagają w obecnej sytuacji.
Oczywiście chce się pozbyć "pasażera" i odzyskać spokój ducha, natomiast nawiedzają mnie myśli o przebiegu operacji, czy się powiedzie, czy się obudzę, czy przeżyje etc. - standardowe pytania przedoperacyjne, które podejrzewam, że u części z Was wystąpiły, natomiast u mnie nakręcają szaleńczą spiralę myśli.
Czy któraś z Was przechodziła zabieg laparotomii takiej dużej zmiany? Jak to przetrwałyście? Okazały się być złośliwe? Wystąpiły jakieś komplikacje podczas zabiegu?
Pozdrawiam Was serdecznie, dajcie proszę znać - Gość
- Proszę o pomoc w badaniach do pracy magisterskiej
- wynik ca 15.3 a rak piersi
WitamOstatnio miałam robiony marker ca15.3 .Mój wynik to 13,9 U/ml.Norma to 0...
- Piersi-czy to normalne?
Hej. Odkąd pamiętam moje piersi się od siebie różnią....
- Ankieta- ocena seksualności kobiet zdrowych i chorujących na nowotwory